Katarina Ekström
Strateginen ajattelija, jalkautuksen taitaja ja päämäärätietoinen tekijä. Katarinaa ei kannata pieneen laatikkoon laittaa. Hän on parhaimmillaan suurten kokonaisuuksien parissa ja päästessään operoimaan läpi organisaation toimintojen. Opiskellut markkinointia Jyväskylän yliopistossa. Tietoisuustaitoihin vapaa-ajalla syventyvä tekijä, jonka työkalupakissa on vahva visuaalinen silmä ja syvällinen ote viestintään ja markkinointiin.
Kirjoitukset:
Miksi viestintää ja markkinointia ohjaavat dokumentit eivät jalkaudu käytäntöön?
Sisältöstrategia, brändikirja ja muut vastaavat dokumentit ovat tärkeimpiä viestintää ja markkinointia ohjaavia työkaluja. Monissa organisaatioissa niiden hyödyntäminen arjen tekemisessä kuitenkin jää puolitiehen. Asiakasprojekteissamme olemme tunnistaneet kaksi tärkeintä vajaaksi jääneen jalkautumisen syytä. Lue Kävystä mitä ne ovat, ja mitä niiden korjaamiseksi voi tehdä!